Sponsori

marți, 8 februarie 2011

Târgurile meşterilor populari la Roman

Din cele 7 ediţii ale acestei manifestări organizate până în prezent la Roman iată câteva imagini.









Din strădania organizatorilor de a menţine acest tip de activitate în spaţiul public la nivelul de manifestare culturală şi nu preponderent comercială, cu sprijinul mass-mediei locale pentru popularizare, romaşcanii au beneficiat de e experienţă inedită.
Specialiştii au comparat târgurile de la Roman cu manifestări similare organizate în ţară şi se pare că facem excepţie. Predilecţia romaşcanilor pentru obiectele utilitare, cele decorative situându-se pe planul doi, ne trimite cu gândul la rădăcinile rurale, pe care mulţi ni le amintim încă cu plăcere. E posibil ca aceasta să fie şi o nouă direcţie pe care publicul romaşcan o imprimă în societatea contemporană, dând dovadă de ingeniozitate, de adaptare a tradiţiei rurale la viaţa cotidiană contemporană, regândind rostul şi funcţionalitatea obiectelor folosite de bunici.

La Dolce Vita în stil romaşcan

Anita Ekberg autohtonă…e drept fără Mastroianni.
Am dubii că tânăra a urmărit capodopera felliniană. Impulsul a fost natural, fără inhibiţii şi cu atât mai delicios pentru privitori.



Din păcate nu am surprins decât câteva imagini din tot spectacolul. Restul păstrez pentru mine.

Preţ de criză

Românul a avut dintotdeauna vocaţia supravieţuitorului, dar şi umor.






Roman,in bâlciul anual